Alt klart

God morgen!

Det er så utrolig mange som er med i giveawayen, å det gjør bare at jeg har lyst til og ha flere. Jeg skal selvfølgeli fortsette med giveawayer. Dette er sikkert mitt første innlegg, så tideligt så dette.

 

Siden om ca 20min så skal jeg på skolen, i dag skal jeg være med Frida hjem. Derfor blogger jeg nå, Madelen skal også bli med, siden vi skal ut og handle til selskapet. Og kjøre ned med det, der det skal være.

 

I morgen litt før selskapet skal vi ned og sette alt på plass, og gjøre alt klart. Jeg kan allerede se det for meg. Vi skal ha det utrolig gøy i morgen! Vi gleder oss kjempe mye.

 

Dette er det første selskapet mitt med noen fra klassen, jeg har aldri hatt det før. Men dette blir sikkert det beste selskapet til nå. Dere må glede dere til og få se bilder og sånt fra selskapet, så det kan være at det blir litt lite blogging i morgen. Men jeg skal prøve og holde meg oppdatert i morgen. Det blir vertfall litt blogging i dag 🙂

 

Har du hatt selskap med noen fra klassen før?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg