My outfit today

Heii alle sammen. Nå er det en stund siden sist Outfit innlegg.. I dag hadde jeg på meg en vinrød bukse fra Wow. Og en genser fra Victoria secret pink. Og de fleste vet at jeg er veldig glad i den genseren. Og noen sko, som er Søstra mi sine, men hun bruker de aldri. Så da bruker jeg de. Og jeg digger de, de er så kule.

Jeg syns selv at dette antrekket passet veldig godt sammen.. Så jeg hadde veldig lyst til å ha et outfit innlegg i dag. Håper dere liker bildene!

Vill bare si en gang til, tusen takk for alle de snille og fine editene jeg får på instagram! Jeg setter så mye pris på det. Alle dere får meg til å smile, og gjør dagen min 1000 ganger bedre. Alle shoutoutene, og alt det der… Elsker dere <3

Likte du antrekket?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg