Tilbake blikk på Instagram♥

Heii. Jeg har sitt veldig mange bloggere så har tilbake blikk på sine Instagram bilder. Og jeg likte de innleggene veldig godt. Så da tenkte jeg og ha det, jeg har jo veldig mange bilder føler jeg.

 

Men de fleste bildene er jo om bloggen. Men jeg har lagd en egen instagram konto for bloggen nå. Så slepper jeg av og til og legge ut når jeg har oppdatert på offiselle brukeren 🙂 Offiselle: @Theresesorenes Blogg: @Theresesorenesbloggg

 

Jeg har veldig mange bilder av meg, mico, venner og sånt.

1. Bilde av outfiten min 2. Bilde som jeg tok sammen med noen Fkh spillere før kampen 3. Det er en konkurranse som jeg er med i 4. Når jeg var på cheerleadining for første gang 5. Bilde fra bloggen.

 

6. Bilde av meg og Håvard 7. Bilde av meg og Håvard fra halloween 8. Bilde av det ene osm jeg har til header 9. Selfie 10. Header bilde 11. Meg og ida som drikker IsTe haha 12. Mico 13. Meg på stranden i Usa

 

14. Mico med solbriller 15. Meg i bassenget i usa 16. Starbucks i bergen !

Dette er 2 av mine favoritt bilder på Instagram. Jeg har flere og, men nå valgte jeg vare 2 stk. Gjerne kommenter Instagramen din i kommentarfelte 🙂

 

Likte du dette innlegget?

Klem Therese.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg