Shopping på oasen.

Heii. Grunnen til at jeg ikke blogget tideligere i dag, er fordi jeg har vert på et shoppings senter sammen med Milena søskenbarnet mitt. Shoppet ganske mye, følte jeg. Men når jeg kom hjem så var det ikke så mye alike vel..

Jeg kjøpte snop på den nye snope butikken som er det, så kjøpte jeg noen dropser. Så kjøpte jeg noen beholdere til sminke/dropsene på åhlens. Så kjøpte jeg nytt undertøy, og nytt pudder 🙂 pluss noen ansiktmasker. Jeg tenkte og kjøpe en jule giveaway til dere, men det gjør jeg heller neste uke.

Så ca 2 uker så blir det kanskje Giveaway, har ikke bestemt meg enda ^^ gjerne kommenter om dere vill ha Giveaway, nå har jeg endelig fått gitt bort den forje giveaway jeg hadde. Gjerne hva dere ville hatt i en jule giveaway, siden det er snart jul 🙂

Bilde av innkjøpene mine:

Likte du noe av det?

Klem Therese.

9 kommentarer

Siste innlegg