Room tour..?

Heii alle sammen! Jeg vurder og ha en room Tour snart her på bloggen, men da kommer jeg til og ha 2 stk. Siden jeg skal få ny tapet og sånn etter jul, så ønsker jeg meg nye møbler til romme til jul. Så kan være at det blir litt anderledels etter jul.

Men jeg kan ha room tour før jul også, for det var den mange som ville ha når jeg spurte dere på instagram. Akkuratt nå sitter jeg og blogger og rydder romme. Og ser på inspirasjon til rom, siden jeg har gjort noen forandringer allerede i dag. Og jeg likte det allerede mye bedre!

Jeg er ikke fornøyd med romme mitt.. Derfor skal jeg få ny tapet, og jeg ønsker meg jo nye møbler til jul. Så får bare krysse fingrene at jeg får noe av det til jul. Det var ikke så dyrt med det jeg ville ha, så jeg klarer å spare til resten selv viss jeg ikke får det til jul.

Men ja, jeg har vurdert å ha en room tour video om ikke så lenge. Må bare bli ferdig med og rydde, jeg hater å rydde rommet mitt.. Så av og til tar det tid ^^

Noen bilder av noen ting jeg har på rommet mitt/mens jeg rydder:

Vill du at jeg skal ha room tour?

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg