♡Vinteren er i gang

Heii alle sammen. Nå nærmer deg seg snart vinter, og jeg er ikke egentlig så glad i vinteren. Siden det er så kaldt og ofte her jeg bur og andre plasser blir det sånn snø som vi kaller “Slaps” Men jeg tror faktisk dette kommer til og bli en bra jul, og en super vinter. Ser frem til masse blogging, og masse vinter bilder. Jeg liker veldig godt når det er sånn snø, som det går an og lage snø ball/ snømann med. Blir første vinteren min med Mico (hunden min) og, så jeg gleder meg til og være ute med han. Håper bare det ikke blir mye regn, denne vinteren. Jeg er så spent på julen i år, gleder meg så masse! Det gjør jeg egentlig vert år, men i år gleder jeg meg enda mer. Vet ikke hvorfor, bare ble sånn. Var ferdig meg ønskelisten min allerede i slutten av November. Det jeg liker best med vinteren er julen, der jeg får gaver og får være med familien og kose meg.

Jeg har plan legget bloggingen min fremover i vinter. Siden det er lettere for meg og, vite hva jeg skal blogge om og kanskje planlegge dagen før. Jeg har og tenkt til og ha en giveaway før eller etter jul, det har dere kanskje lest på Instagramen min, blir kanskje ikke så lenge til. Viss jeg har den før jul, men jeg tror nok den blir etter jul. Siden har ikke hatt noe tid til og bestille den. Men giveaway blir det uansett så, har vel ikke noe og si om det blir før eller etter jul  Vet det er noen som gleder seg, virket vertfall sånn på kommentarene jeg fikk på bilde det jeg fortalte at jeg skulle ha giveaway. 

Klem Therese

Hva liker du best med vinteren?

Bildet tok jeg i dag etter skolen, hva syns du om det?

 

6 kommentarer

Siste innlegg