♡Outfit

Hei. I dag skal jeg være en stund sammen med Ida. Siden jeg skal fikse henne litt til ballet.. Jeg var hjemme fra skolen i dag, siden jeg hadde vondt i magen og hode verk. Men nå er hode verket vekke, men jeg er fortsatt litt dårlig i magen. Håper det blir bedre til senere. Ida kommer ikke før i 4-6 tida. Siden hun skulle dusje, spise og ta ansikt maske og litt sånt. Siden jeg ikke var på skolen i dag, så øvde jeg meg litt på øyenskygger. Fikk det bra til, til slutt, Jeg er frisk nok til og fikse Ida til balle. Var mye verre i dag tidelig. Jeg gleder meg masse til og se Ida, når hun jeg er helt ferdig med hun. Tror dette kommer til og gå kjempe bra, hun har en kjempe pen kjole og sko. Er ikke ofte jeg får se Ida i kjole, så det gleder jeg meg til haha. 

Kommer til og legge ut et innlegg, etter hun har gått på ballet. Sånn dere får se hvordan hun ble, og hva jeg brukte osv..  Er ikke så veldig lenge til hun kommer, så nå må jeg rydde rommet og gjøre alt klart og sånt.

Outfiten min i dag:

Klem Therese

6 kommentarer

Siste innlegg