♡GIVEAWAY

Heii alle sammen. Nå er det endelig på tide med en giveaway. Denne gangen bestemte jeg meg for og ha denne på instgram. Mange som har ventet på dette, og jeg har funnet både ting på nettet og ting i butikker. Har noen overraskelser som dere ikke skal vite hva er, som skal ligge i den ene tingen dere kan vinne. Jeg fant utrolig masse søtt denne gangen, jeg vet ikke helt enda når jeg skal trekke vinneren. Men det trekker jeg når jeg føler for det, alle må vertfall få ha sjansen av og være med ! Du kan vinne alt fra sminke til snop. Snopet viser jeg ikke, siden jeg skal kjøpe snopet når det nærmer seg at jeg trekker vinneren. Jeg har planer om og kjøpe det jelly been spillet, som jeg har det fortalte jeg litt om i dag tidelig. Nå skal jeg vise hva dere kan vinne 

Et sett med rosa sminke koster, sølv smykke, Sånne som du kan ha på neglene for og gjøre det ekstra kult, En rød leppestift, en utrolig søt sminke bag, en hvit og enkel klokke, snop og noen overraskelser som kommer til og være i sminke bagen  

Dette må dere gjøre for og være med og vinne:

1. Følge meg på Instagram (@Theresesorenes)

2. Reposte bilde som jeg har lagd ut om denne giveaway og tagge #Theresesorenesgiveaway og @Theresesorenes

3.Skrive på bilde, hvorfor du burde vinne (hvis du har privat bruker, Må du sende BEVIS på directe)

 ♡ Klem Therese og lykke til alle sammen 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg