♡Friday is here

Heii  Nå er endelig helgen her, altså fredag. Utrolig deilig med helg, etter en lang uke. På skolen i dag så hadde vi bare juleverksted så vi hadde nesten ingen timer, så dagen i dag gikk utrolig fort ! Neste uke, så har vi nesten ingen timer på skolen. Det er jo siste uka, før jul og da. Jeg har ikke lagd noen planer for helga enda, men de kommer nok etter hvert. I dag kommer det til og komme videoer på videofyen min, så viss du vill se flere videoer av meg sjekk der senere i dag.  

I dag skal jeg se en film med noen tenkte jeg, vet ikke hvem enda. Men jeg kan bare spør en venninne eller Håvard eller noen. Om ikke så lenge skal jeg gå en lite tur samme  med Mico, i mens det er sånn passer vær. Det har jo barre vert storm og regn osv.. tidligere, så jeg må nyte det så lenge det er fint vær nå.. Jeg har fått en pakke fra posten i dag, så jeg skal hente den snart. Tror det enten er julegaven til Håvard, eller Mac leppestiftene mine. Som jeg kjøpte på nettet, Du kan kjøpe de HER, vet jeg. Håper dere får en super helg og noen fine dager frem til jul.

Klem Therese♡

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg