♡Giveaway vinneren og outfit

Hei alle sammen. Jeg har trekt giveaway vinneren nå, og vinneren ble @Madelen_seatre. Jeg brukte en app på app store, og trekke et tall. Så hadde jeg satt et tall på alle, og det ble nummer 16. Og det var Madelen, litt komisk at det er bestevennen min. Så gratulerer til deg, du får den så fort den kommer. Til dere som ikke vant, prøv igjen neste gang. Nå kommer det bare bilder av outfiten min dag ! I dag hadde jeg på meg en skinn thights, og en blomster topp, en gardian og et skjerf. Super kult antrekk syns jeg, jeg likte det vertfall veldig godt. Ble ikke så super mange bilder i dag. Men håper det går greit ! Kommer lengre innlegg i kveld 🙂 Ha en fin kveld videre alle sammen.

Klem Therese

// Skjerf: Wow // Thights: bikbok // Topp: Cubus // Gardian: Voyelles //

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg