♡Kjæresten på besøk

Heii alle sammen. I dag har jeg vert på skolen og vert sammen med Håvard, utrolig koselig og få han på besøk. Er så utrolig lenge siden vi har vert i lag, så det var deilig og se han i igjen! Vi gjør egentlig ikke så mye når vi er sammen, kan være litt vanskelig og finne på noe. Men vi finner alltid på noe til slutt, vi var og kjøpte is, og så har vi snakket sammen som vanlig haha. Og gjort litt mer, er ikke så super lenge siden han kom da. Akkurat nå så hører vi på musikk og ser på noe og er med Mico.

Forresten jeg skal snart ta nytt design på bloggen, siden er  lei av dette. Så skal jeg skifte litt, på headeren. Eller jeg skal ordne den litt. Sånn at jeg jeg er helt fornøyd. Er ikke helt fornøyd enda, og det er jo kjekkest og kunne være fornøyd. Så slepper jeg og bytte hele tiden ! Er så lei av det, og er litt forvirrende av og til. Så jeg har tenkt til og skifte litt det.  Gleder meg veldig mye til endringer! 

Klem Therese 

Håper dere liker denne collagen, jeg syns den var utrolig søt haha 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg