BLOGGER JEG LESER

Hei mine skjønne lesere. Jeg liker veldig godt og lese blogger og se hva de legger ut, og hva de interesserer seg for. Får veldig mye inspirasjon av andre, og finne noe jeg kanskje kan blogge om viss jeg er helt tom for ideer. Og se hva de driver med og hva de liker osv..  Jeg er ikke noe fast leser noen plasser, siden er ikke alltid jeg får tid til og gå inn og lese, siden er litt opptatt med min egen. Men er noen ganger jeg går innom de jeg leser, og se hva de skriver om osv.. De fleste leser de bloggene jeg leser, siden noen av de er sånn kjente bloggere, men noen av de leser dere kanskje ikke! Men er vert og sjekke ut.

Hvilke blogger leser du?

Klem Therese.


1. Jeg leser Sophieelise.blogg.no/ HER ,den liker jeg veldig godt. Hun er veldig åpen mot bloggen, og deler utrolig mye av livet sitt. De fleste leser vel bloggen hennes, Jeg syns Sophie virker som en jordnær og snill jente. Digger bloggen hennes.

2. Jeg leser også Mammatilmichelle.blogg.no/ HER, Anna virker som en god og snill mor. Hun viser hvordan det er å være ung mor, hun fikk William for ikke så lenge siden. Så nå har hun 2 unger, og ser ut som hun klarer seg utrolig bra! Elsker bloggen hennes.

 

3. Jeg leser også JennieSofie.blogg.no/ HER fra jenter serien, sin blogg. Hun er 13 år, altså på alderen min, og hun virker som en snill og hyggelig jente! Jennie skrive om hverdagen sin, og livet hennes. Utrolig flink til det hun gjør.

 

4. Jeg leser også Andreabadendyck.blogg.no/ HER,  Jeg elsker når hun legger ut outfit innlegg. Hun har så utrolig fin stil, og ansiktet hennes er så perfekt. Og hun ser utrolig snill ut med det store og fine smilet hennes!


8 kommentarer

Siste innlegg