MOTE FOR JENTER

// I Samarbeid med Instagram kontoen @moteforjenter

Heii alle mine søte lesere. Jeg har tenkt og viser dere noe nye antrekk som den Instagram kontoen som jeg samarbeider litt med, har lagd. Som jeg alltid sier i disse innleggene dere bør følge denne kontoen, legger ut utrolig mye inspirasjon! Jeg får masse inspirasjon av hun som eier den brukeren, siden hun legger jo ut utrolig mange antrekk i løpet av en uke! Og mange av de liker jeg utrolig mye, og hun legger ut en del som du kan få kjøpt i vanlige butikker. Så da er det ofte jeg vet hva jeg skal lete etter, viss jeg har sett det på brukeren hennes for eksempel. Jeg syns selv at dette er utrolig kjekt og dele med dere, og ønsker selvfølgelig og gjøre dette videre. Viss dette er noe dere ønsker, så kan jeg holde på kjempe lenge eller så lenge hun som eier kontoen orker. Håper dere liker antrekkene jeg deler med dere, og viss du ikke følger denne bruken så anbefaler jeg og gjøre det ! Btw: Jeg har en kompis som driver med kampsport, og han (Adlan) har lagd ut en video på Youtube av når han vinner. Han er utrolig fink, gjerne lik videoene hans og abonner han! HER kan du se videoen.

Klem Therese.


 

 

Bukse: Dr.Demin

Genser: Vero Moda

Sko: H&M

Øyenskygge: Sleek

Leppeskrubb: Lush

Lue: Teeeshop.com

Cardigan: H&M

T-Skjorte: Abercrombie & Fitch

Bukse: Dr.Demin

Klokke: Daniel Wellington

Sko: New balance

Sminke: Elf

Bukse: Dr.Demin

Hettegenser: Abercrombie & Fitch

Sko: Dr.Martens

Lip balm: Eos

7 kommentarer

Siste innlegg