CHEERLEADNING TRENING

Heii dere. I dag ble det et seint innlegg, siden jeg har vert på cheerleadning trening. Og jeg går der nesten rett etter skolen, og da får jeg ikke blogget før nå om Onsdagene. Så håper det går, siden dette kommer nok til og være på hver onsdag. Men kan vær at jeg lager innlegget dagen før, sånn at dere slipper og venter. Men da får jeg ikke oppdatert dere på Instagram, men det går vel fint. Jeg hadde det veldig kjekt i dag og morsomt, klarte endelig Twist og det var utrolig kjekt og gjøre. I dag var første gangen på Cheerleadning i 2015, Jeg og Frida har blitt mye bedre kjent med de som går der. Siden før var det litt flaut og litt sånt, men nå er det ikke sånn. Gleder oss utrolig mye til neste gang!

Jeg holder på med og redigere en video til dere, siden er en liten uke siden sist video. Og derfor vill jeg gjerne dele en nye video med dere, jeg elsker selv og lage videoer. Og vet mange av dere liker at jeg deler videoer ofte, jeg prøver vertfall så godt jeg kan! Jeg har lagd månedens favoritter, vet ikke om dere kommer til og like den. Så den kommer nok i morgen siden, jeg skal redigere den ferdig i morgen. Viss dere vill  se video fra trening i dag, så kan dere se den på Instagram, Som dere ser i sidemenyen.

Tror du denne videoen blir bra?

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg