SOMETHING I WANT

Heii alle sammen. Jeg er helt opphengt av og se på ting som jeg kan bestille på nettet fortiden, her helt hektet for og si det sånn. Jeg holder på og spare litt sånn jeg kanskje kan få kjøpet noe jeg ønsker meg, siden jeg har på en måte ukelønn eller hva jeg skal kalle det. Så har jeg laget en mappe på ipaden min, og jeg kaller den “Nettkjøp 2015” Tror jeg kommer kanskje til og få kjøpt noe av det jeg viser dere nå, siden jeg har tenkt til og dele litt ting med dere, siden tror dere kommer til og like noe av det jeg viser dere. Vi har jo forskjellige smaker, men kanskje du har noe tilfelles med meg, skriv gjerne en kommentar om noe du likte !

Det første er en Daniel Wellington klokke, som bare er helt nydelig. Har tenkt til og ønske meg den til bursdagen min, selv om det er en stund til. Men vertfall HER kan dere se den og kjøpe den. 

Så er det en Peachi genser fra Bikbok som jeg syns var litt fin, og kan være ganske fin sammen med et diamant smykke. Viss du liker sånne freshe farger kan denne være noe for deg, HER kan du finne den!

Jeg har også funnet en litt sånn søt genser, med blomster på. Jeg har sitt en del sånne genseren i butikkene, men har aldri tenkt på og prøve en! Men jeg syns de er utrolig fine, og har sitt mange med sånne gensere. Her finner du den.

Jeg har også funnet 4 gensere som jeg syns var utrolig fine, Noen er fra Gina triot og noen fra Bikbok. HER finner du den Hvite, HER finner du den blå, HER finner du den grå og HER finner du den mørke grå med skrift.

Så har jeg funnet litt sminke og body mister, jeg elsker body mistene til Vicotira secret og jeg skal kjøpe de om ikke så utrolig lenge tenker jeg. Siden nå er det Januar salg og kan være lurt og kjøpe det nå, HER finner du de!

Kanskje noen av dere som vet at jeg liker MAC, de hr utrolig bra sminke syns jeg. Og jeg har tenkt til og kjøpe MAC produktene en gang. HER finner du fondationen og HER finner du concealeren.

9 kommentarer

Siste innlegg