I´m going to be crazy

Hei alle sammen. I dag har jeg ikke hatt internett i hele dag, var rett før jeg ble gal. Det er derfor jeg blogger nå.. Siden har ikke hatt tilgang til internett tideligere, utrolig kjedeligt. Siden jeg klarer meg nesten ikke uten og blogge, så jeg hadde utrolig dårlig sanvittighet av at jeg ikke blogget haha. Sånn er det når du er vant til og blogg hele tiden, og at det er hverdagen din. Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten bloggen min og dere ikke minst! Jeg er utrolig heldig som har dere som muntrer meg opp hele tiden. I dag fikk jeg besøk av Milena, siden hun skulle sove over her. 

Og vi hadde jo ikke strøm eller noe p.g.a strømmen, vi er jo helt avhenige av 3G eller internett og vi hadde jo ingen ting. Så derfor lagde vi mange videoer, fks Chubby Bunny eller Tea bag challenge og mange andre! Milena kastet faktisk opp, videoene mine kommer på Videofy siden videoene er ikke bra kvalitet på derfor poster jeg de ikke her! Jeg og Milena hadde det faktisk veldig kjekt sammen uten Internett, vi spillte kort sammen med Søstra mi og en vennine. Håper virkelig ikke strømmen blir sånn i morgen og, for da klikker jeg! Blir litt bedre med innlegg i morgen eller i dag siden der er veldig sent nå. Jeg tenkte egentlig ikke og poste innlegg i dag siden det var så sent nå, men jeg klarte ikke og holde meg!

Hadde dere storm hos dere?

Klem Therese.

NO MAKEUP HAHA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg