IDA SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MEG

Hei alle mine fantastiske lesere. Nå skal Ida som er bestevennen min, det har kommet utrolig mange spørsmål. Og er en god stund siden jeg fikk disse spørsmåls til Ida, men Ida har ikke fått tid til og svare på de før nå. Jeg ble utrolig glad og få høre alt det Ida skrev om meg, dere får i tillegg se hvordan vennene mine ser på meg. Viss dere vill at en annen venninne av meg skal gjøre dette en gang, kommenter hvem du vill at skal det. 

1. Hva liker du best med Therese?

Svar: Fordi Therese holder det hun lover, å uansett hvor mye vi kjeder oss så finner vi alltid på noe gøy. Det er altså aldri kjedelig å være sammen med Therese.

2.Hvorfor valgte du Therese som din bestevenn?

Svar: Jeg valgte hun jo egentlig ikke, jeg velger jo ikke bestevenner det er bare noe som skjer ut av et utrolig bra vennskap, Thess er en skikkelig god bestevenn å vennskapet vårt er unikt, som jeg aldri vill miste!

3. Hva er det flaueste med Therese?

Svar: Det flaueste med Thess er at hun kan gjør nesten alt å sei alt te kim så helst.

4. Deres beste minne sammen?

Svar: Jeg kan nesten ikke velge et minne som er best, for vi har så utrolig mange gode minner sammen!

5. Hvordan ble du kjent med Therese?

Svar: Jeg ble kjent med Thess via familie når vi var små.

6. Hva liker du best med Therese?

Svar: Jeg liker at hun er seg selv uansett hvor mye hat hun får fra folk hvis hun får det eller uansett om folk seie hun gjør ting feil å blablabla, hun står sitt- ALLTID. Også er det skikkelig kjekt og være med hun.

7. Hva hater Therese mest?

Svar: Thess hater edderkopper så vidt eg vett, hun hater også One Direction!

8. Kunne du blitt sammen med Håvard?

Svar: Nei, jeg kunne aldri blitt sammen med Håvard (Ikke vondt ment Håvard)

9. Beskriv Therese med 3 ord.

Svar: (1) Livlig (2) Omsorgsfull (3) Reint hjerta av gull

10. Føler du deg heldig når du er med Therese?

Svar: JA, jeg føler meg ganske heldig når jeg er sammen med Thess.

11.  Hva liker du minst med Therese?

Svar: (1) Therese er ganske sta (2) Hun ler ofte av ganske teite ting

12. Hva syns du om fanpagene til Therese?

Svar: Det bryr jeg meg ikke så utrolig mye om, så lenge dere dere ikke skriver fint til hun, og ikke skriver sladder å bullshit, Også irritere det meg når noen sitter bak skjermen og lager en fanpage og plutselig skal begynne og mislike meg, pga jeg er bestevenninna til Therese.

13. Første du tenker om Therese?

Svar: Første jeg tenker om Therese, er at hun er min bestevenninne.

14. Hvor høy er Therese?

Svar: Thess er ca 1,56cm høy.

15. Er du sjalu på at Therese er så populær?

Svar: Jeg syns det er kjekt at hun er så populær, og nei jeg er ikke sjalu!

16. Syns du Therese bruker mye sminke?

Svar: Jeg syns Therese sminker seg litt mye til og være 12 år, men det har ikke jeg så mye og gjør med. Vill Therese sminka seg sånn så aksepterer jeg det, liker hun som sånn hun er.

KLEM THERESE OG IDA.

6 kommentarer

Siste innlegg