LØRDAG’S KOS

iHeii dere. Nå er det den beste dagen i uka, når man kan spise mye snop og sånt. I dag skal jeg overnatte hos Madelen faktisk for første gang, vi er bestevenner så har jeg aldri sovet hos hun. Madelen har overnattet hos meg men jeg har ikke hos hun, er sikkert fordi vi ikke har tenkt på det eller noe. Så jeg gleder meg til og overnatte hos hun, jeg skal være med pappa og handle om ikke så utrolig lenge nå, så etter vi har handlet skal pappa kjøre meg rett til Madelen. Jeg ville være med pappa og handle før jeg skulle der, siden jeg skal kjøpe litt snop og sånt til oss. Gleder meg masse til jeg kommer til Madelen. 

Når jeg våknet i dag så stellet jeg meg fort, siden vi skulle ut og kjøpe en ny fjernutløser, til Canon kamera til meg. Sånn jeg kan ta bedre bilder og sånt, jeg kjøpte min på Japan Photo til 249 kr. Har ikke fått den til og funke enda, er litt usikker på hvordan jeg skal stille den inn. Det følger med bruksanvisning, det er sikkert enkelt. Er sikkert noe jeg har oversett, så jeg holder på og få den til og ta bilder. Jeg og Madelen kommer nok til og lage noen videoer, som vi vanligvis gjør. Begge elsker og ta bilder og lage videoer, så da er det typisk at vi gjør noe av det. Gjerne kom med videoforslag til oss! 🙂

Liker du vinter collager? (Jeg elsker det haha)

Klem Therese.

4 kommentarer
    1. JapanPhoto er kjempebra 🙂 Jeg kjøpte kameraet og kameraveske + 16GB minnekort (99kr). Sykt billig ♥
      Elsker callager. Jeg lagde også vintercollager på bloggen min for noen dager siden.
      Ha en fin lørdag med venninna de 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg