SØNDAG

Heii mine fantastiske lesere. Jeg har jo overnattet hos Madelen, og vi har koset oss utrolig mye og ikke minst hatt det morsomt. Jeg blogget jo litt om gårsdagens kveld, så er ikke så mye vits at jeg blogger om det nå. Vi våknet i dag så var det første vi gjorde var og se på serie, er typisk at vi gjorde det. Siden jeg og Madelen blir veldig lett hektet på Serier. Vi spiste frokost og så tenkte vi og lage oss noen videoer. Vi lagde først Yoga Challenge, etter vi var ferdige med den så begynte vi og redigere den.

Vi ble veldig fort lei av og redigere så ville vi heller lage en ny video, så kan begge redigere hver sin i kveld. Så derfor lagde vi en Bestfriends tag, på mitt kamera. Og vi tenkte og ha mel med i videoen, men jeg satt masse mel fast i halsen og spydde :/ Det var utrolig ekkelt, verste følelsen jeg har hatt på en stund, så derfor byttet vi til noe annet. Vi kommer til og poste videoene på kanalene våres. Jeg linker til de når de er ute på youtube! Vi har hatt det kjempe koselig i lag, kunne ikke hatt en bedre kveld sammen med Madelen!

Har du hatt en bra Søndag?

Klem Therese.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg