CHEERLEADNING

Hei alle sammen. I dag har jeg vert på Cheerleadning, derfor blir det sene innlegg. Men det har jeg nevnt før så tror jeg ikke trenger og nevne det hver Onsdag. Bare sånn at dere vet at jeg ikke har glemt ut bloggen, jeg blogger av og til før dagen før så poster jeg de dagen etter. Men i går var jeg for sliten og trøtt til og gjøre det. Men får se hvordan de blir neste gang. I dag har jeg og Frida hatt det utrolig morsomt sammen. Var kjekt som vanlig på Cheerleadning.

Vi kom jo hjem fra skolen ca 12:30, siden vi slutter tolv. Så når vi kom hjem hadde jeg fått en del pakker i poster, og den ene var kamera stativet mitt endelig! Nå har jeg alt jeg trenger til kamera mitt, og skal prøve og ta oftere Outfit innlegg. Siden jeg syns det er veldig kjekt og ha Outfit innlegg. Så fikk jeg litt andre ting også som jeg hadde bestilt, jeg skulle egentlig lage en unboxing video men det fikk jeg ikke tid til.

Kanskje det kommer en neste gang, jeg er vertfall veldig fornøyd med kamera stativet mitt. Jeg og Frida tar jo bussen til Cheer siden det begynner veldig tidelig, i forhold til andre sporter. Men i dag kom vi for seint til bussen, så var søstera mi heldigvis hjemme og kunne kjøre oss, siden hun skulle på jobb i samme slengen så. Vi kom oss ut til slutt vertfall, vi ble litt redde først når vi så at bussen ikke kom.. Jeg kom nesten nettopp hjem, og skal fikse noe på bloggen, så skal jeg dusje og gjøre lekser som vanlig. Ha en fin kveld videre, og gjerne kommentere om hva dere har gjort i dag. Koselig og lese hva dere har gjort og!

Hvilke sporter går du på ?

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg