VINTERFERIE

Hei. Åh nå er jeg så glad for at det er vinterferie skal bli deilig og ikke tenke på skole eller noe sånt. Fredag på skolen går som oftest veldig seint og er kjedelig siden vi har sånne fag som jeg ikke er så glad i, og derfor er det litt ekstra kjekt og slenge sekken fra seg når jeg kommer hjem! Men i dag var det enda kjekkere siden det er vinterferie endelig. I morgen er det jo Valentines day så derfor holder jeg på med Valentin gaven til Håvard fra meg siden jeg skal være sammen med han i morgen.

Gleder meg skikkelig mye, tror dette kommer til og bli min beste Valentines day siden jeg er sammen med han. Har gledet meg så mye til denne vinterferien siden Caroline flytter inn og vi skal til Bergen på akvariet, pluss at vi skal til Ikea for og kjøpe nye møbler til rommet mitt og Caroline sitt. Jeg kommer jo til og være masse sammen med venner og familie og sånt i løpet av ferien også. Vi skal kanskje ta oss en tur på fjellet og er utrolig lenge siden jeg har vert der så jeg gleder meg så klart. 

Hvem er din Valentin?

Klem Therese.

6 kommentarer

Siste innlegg