OUTFIT OF THE DAY

Heii. I dag skal jeg være sammen med Caroline og Ida. Vi skal være ute siden det ikke regner, og det regner ganske ofte her på vestlande haha. Så endelig var det en dag uten regn altså, var nesten på tide. Vi skal være ute på pennyboard og kanskje finne på noe annet og, jeg klikka nesten på pcen min i dag siden var så redd jeg ikke fikk blogge siden internettet var dårlig.. Men jeg fikk låne søstera min sin pc, heldigvis!

 Senere i dag skal jeg bare slappe av siden det er min siste dag før jeg begynner på skolen igjen, og egentlig har jeg ikke noe lyst og gå på skolen haha! Har bare lyst og ha lengre fri, har vert forkjølet i hele dag og føler meg ikke i den beste formen. Håper jeg blir bedre til i morgen da..

Hva syns du om Antrekket?

Klem Therese.

14 kommentarer

Siste innlegg