CHEER

Halloo! Nå er det endelig tid for cheerleadning og vi gleder oss jo som vanlig. Det er litt stress og blogg på Onsdager siden det starter så tidelig men får bare bedre tid til andre ting når jeg kommer hjem så det er jo litt deilig. Haha jeg og Frida hadde en liten photoshoot på veien i dag før trening, og det ble mange kule bilder!

Når jeg kommer hjem skal jeg prøve og bli ferdig med en serie som jeg holder på med, siden jeg har funnet en annen som jeg vill se haha! Tror neppe jeg blir ferdig med serien da, den heter White collar og den er såå utrolig bra elsker den! 

På skolen så holder 6-7 trinn på med skole avis og det er kjekt i forhold til vanlig skole siden vi får mat på skolen, vi slepper mange timer og mye mer. Jeg jobber ganske mye sammen med Madelen siden begge er journalister. Så i morgen skal vi på ungdomskolen og intervjue en mann, jeg er litt nervøs…

Hva skal dere i dag da? Hva syns du om bildene?

Klem Therese…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg