LIFEHACKS

// Dette er @Forjenter sine lifehacks

Hei alle sammen. Endelig helg og det er utrolig deilig med helg. I dag har jeg tenkt og gi dere noen lifehacks siden jeg skal på shopping på Amanda med Frida. Så da blir det ikke blogging før om det før i morgen eller senere. Derfor har jeg tenkt og gi dere noen lifehacks, og for dere som ikke vet hva det er så er det noen “tips” jeg gir dere for og gjøre hverdagen enklere eller smartere.

♥ Ikke bruk google.com når du trenger hjelp til skole oppgaver, bruk heller school.google.com

♥ Vet du ikke hva du skal kjøpe i gave til noen? Be han/hun gjette 5 ganger og de 5 gangene er forslag til hva du kan kjøpe!

♥ Klarte du å sende meldingen til feil person?! Skru på flymodus då!

♥ Har du brent tunga din? Strø litt sukker på tunga.

♥ Bruk Google Voice for og ringe gratis til hvem du vil! 

I går så laget jo jeg, Madelen og Kristine en video på youtube kanalen min! Så viss dere vill se den så trykk HER. Husk og sett på den beste kvaliteten som er 1080HD.

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg