MONDAY #Tips

// Dette er @Jentenesinbruker sitt tips på instagram!

Hei alle sammen. Woho nå skal jeg gi dere enda flere tips, men husk ikke jeg som har skrevet disse! Dette tipset finner dere på @Jentenesinbruker (HER) på instagram og det er en bruker som jeg anbefaler sterkt tilbake til dere. Hun er veldig aktiv og ikke minst har utrolig bra tips, tror dere hadde likt brukeren hennes. Jeg har tenkt og dele tipset hennes som heter “Running, late for school”.

♥ Viss du vet du bruker lang tid på sminke deg og sånt, så stå opp tidelig, stå opp etterhvert så mye tid du bruker.

♥ Håret kan ofte være ganske flokete på morgenen, jeg anbefaler dere og bruker en god dry shampoo til håre.

♥ Finn frem klær dagen før, så slepper du og stresse med det om morgenen.

♥ Har du veldig behov for å dusje deg kan det være lurt og gjøre det kvelden så slepper du og stå opp skikkelig tidelig!

♥ Smør matpakken dagen før og pakk den inn og sett den i kjøleskapet, sparer mye tid!

♥ Skal du ha gym så sett sekken frem dagen før, gjør det samme med gym.

Tips: Sett vekkeklokken din i andresiden av rommet så når du våkner må du reise deg og gå for og skru den av! Det funker vertfall super bra på meg.

Tror du at du får bruk for noe av dette?

Klem Therese…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg