MOTE Collager

Hei alle sammen. Dere husker sikkert den gangen jeg hadde hele tiden mote for jenter her på bloggen, men så sluttet jeg med det pga hun som eide brukren slutta eller noe sånt. Hun svarte aldri på direkte lenger osv, men jaja. Derfor har jeg bestemt meg for og legge ut noen collager jeg lager selv av klær til dere med pris! Dette er jo akkurat det samme som sist nesten. Håper dere liker det og håper på en god tilbake melding fra dere.

Hele denne collagen er fra Gina tricot, dette antrekket kan man bruke hele året! (genseren ønsker jeg meg til bursdagen)

Hele denne collagen er fra Bikbok, fint antrekk til våren!

Alt sammen er fra Gina tricot, og et fint antrekk til våren når det ikke er fullt så varmt.

Vill dåre har mer av dette? Isåfall hvile type antrekk?

Klem Therese…

4 kommentarer

Siste innlegg