SKOLEAVIS/CHEER

Heii. I dag er det onsdag og det betyr Cheerleadning wohoo! I går så stressa jeg mye siden jeg måtte øve på prøve siden vi skulle ha matte prøve i dag, og det gikk heldigvis veldig bra tror jeg, Føltes vertfall sånt ut når jeg var ferdig med prøven. Jeg skulle jo også blogge for i dag, men det fikk jeg heller ikke tid til men så fikk jeg heldigvis litt tid til å blogge i dag.

Forresten vi var endelig ferdig med skoleavisa og nå skal vi selge aviser, pengene går til redd barna. Nå skal vi gjøre oss klare til cheer og spise, så må vi nok kjøre ut til hallen. Senere i dag skal jeg selge noen aviser jeg fikk med hjem så skal jeg blogge og gjøre lekser. 

Jeg er litt på fremsida, og har to sider i avisa om meg og bloggen.

Har dere skoleavis der dere går på skole?

Klem Therese…

6 kommentarer
    1. Vi har skoleavis på nettet, det er de som har valgfaget medier og informasjon som skriver artiklene til den. Har det valgfaget – det er kjempekjedelig😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg