LUNDENS TIVOLI

Hei alle sammen! Først må jeg bare ønske dere alle en super helg, det er så deilig og komme hjem fra en lang fredag på skule. Men i dag har jeg tenkt og fortelle dere litt om hva jeg gjorde i går, siden jeg var nemlig på tivoli og det var så utrolig kjekt. Først må jeg bare si at tivoli er skikkelig dyrt, herregud.. Men gøy det var det ja! Jeg var på Lundens tivoli i Haugesund, de kommer der vært år.

Det er første gangen jeg var der da, jeg gikk der sammen med to venninner Frida som dere vet sikkert hvem er, og en jente som heter Sofie! De er begge utrolig kjekke og være med, først så tok jeg og Sofie “GoFly” eller noe sånt, husker ikke helt hva den heter.

Den var skikkelig skummel og ikke minst kjekk, jeg tok den to ganger og den andre gangen spydde jeg faktisk! Vi tok og sånne t-kopper, en karusell som var på en måte en bie flokk. Vi tok også radiostyrte biler og to ganger den flyge greia (Den var skumlest, og kjekkest!)

Viss dere vill se en Vlog derfra, så sjekk ut videofyen min (@Theresesorenes) for der har jeg lagt ut en vlog om hele dagen! Stor koste meg sammen med jentene mine, kunne ikke hatt en bedre Torsdag kveld enn dette!

Her ser dere meg, Frida og Sofie på det ene bilde.

Haha, se ansiktsuttrykket mitt..

Meg og Frida, mens vi ventet på at Sofie skulle bli ferdig på Turn.

Har du noen gang vert på lundens tivoli? Sist gang du var på Tivoli?

Klem Therese…

8 kommentarer

Siste innlegg