15’ÅRS BURSDAG

Hei alle sammen! I dag så skal jeg i 15’års bursdag til søskenbarnet mitt vi er veldiig gode venner. Så vi inviter hverandre til selskapet der vi bare inviterer venninner osv. Jeg skal sove der også siden hun bur et stykke unna, så slepper mamma og pappa å hente meg etter selskapet. Gleder meg veldig mye, jeg skal bort der i tre tida siden jeg skal være med og gjøre det litt klart så skal vi stelle oss sammen. 

Jeg skal ha på meg en blå kjole, som dere får se i morgen dagens innlegg. Jeg kommer til og blogge mer om selskapet i morgen siden jeg syns det blir litt for seint og blogge om det i kveld. Jeg skal vertfall ha en blå kjole og krøller, jeg skal krølle håre før jeg skal bort dit siden jeg er veldig redd for krølltanga min haha, og derfor tørr jeg ikke og ha den i en veske med masse andre ting! 

Tror dette kommer til og bli en super kveld, så håper jeg at Milena får et supert selskap for det fortjener denne nydelige jenta! Elsker deg.

 

Når var sist du var i en bursdag? 

Klem Therese…

8 kommentarer

Siste innlegg