MINE FAVORITT SERIER

Hei alle sammen. Nå har jeg tenkt og fortelle dere om et par serier jeg liker og kose meg med! Jeg er en person som ikke er så glad i filmer, men når det kommer til serier så er det bare elsk! Jeg har alltid nesten en serie jeg ser på, akkurat nå så holder jeg på med White collar og har ikke så utrolig lenge igjen. Jeg ble inspirert av en blogg som heter Egeo til dette innlegget, sjekk ut hennes innlegg og!

– Denne serien heter The vampire diaries og handler om Elena som har et godt forhold til Stefan og Damon som er brødre. Stefan og Damon er vampyrer, og de har levd over 100 år, Stefan har et tidligere forhold til en vampyr som heter Kathrine som har gjort Damon og Sefan til vampyrer! Denne serien anbefaler jeg super sterkt, denne er min favoritt.

– White collar: Så samarbeider en profesjonell forbryter og en spesial agent sammen i FBI. Neal caffrey samarbeider med spesial agent Peter Burke. Neal caffrey prøver og rømme fra fengsel som han må sone i 4 år, pga sin store forelskede for Cate. Så inngår han en avtale med Peter Burke at han skal være med og løse saker for FBI. Det er Peter Burke som har fanget han alle gangene. 

– Pretty little liares handler om de fem bestevenne som er Aria, Hanna, Spencer, Alison og Emily. De er på låven en kveld og så forsvinner Alison! Jentene begynner og senere i serien og få meldinger av en person som kaller seg -A og dette syns jentene at det er litt creepy. Alison er borte og ingen vet hva som har hendt hun.. Anbefaler denne så utrolig sterkt for jenter som liker litt action og spenning!

– 15-åringen Lux (Britt Robertson), som ble gitt opp for adopsjon ved fødselen, men har nå blitt gjenforent med sine biologiske foreldre – radio show vert Cate (Shiri Appleby) og bartender Baze (Kristoffer Polaha). De tre danner en usannsynlig familie, komplisert av det faktum at Cate er forlovet med hennes co-vert, Ryan (Kerr Smith). Jeg eeelsker denne serien, men synd det bare er tre serier siden jeg liker den så godt.

Hvilken er din favorittserie? Har du sett noen av disse?

Klem Therese..


4 kommentarer
    1. Hei jeg har også de samme favoritt seriene som deg men favorittene mine er The vampire diares og Pretty little liaries. PS jeg er en stor fan av bloggen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg