5 FAVORITTER FRA SKAPET

Hei alle sammen. Jeg har jo planlagt og hatt 5 favoritter fra skapet en god stund nå, og i dag var det en jente som minnet meg på det. Så i dag skal jeg vise dere fem favoritter fra mitt skap. Når jeg får opp det nye skapet mitt skal jeg gå en del gjennom klærna mine siden er sikkert en del jeg ikke trenger/bruker lengre, og da tar det bare plass. Håper dere liker dette innelgget og gjerne gi beskjed om jeg skal ha flere type sånne innlegg.

HER KOMMER MINE FEM FAVORITTER NÅ FORTIDEN

Mørke blå topp: Gina Tricot / Lyse blå genser: H&M / Hvit Genser: Wow / Cardigan: H&M / Thighst: Bikbok 

Denne er utrolig fin til en shorts og en cardigan! Jeg har brukt denne en del i det siste. Dere finner den på Gina Tricot.

Jeg bruker denne thightsen så ofte som jeg kan! Den har vert i favoritt boksen helt siden jeg fikk den. Dere finner den hos Bikbok.

Denne sitter kjempe fint på syns jeg, sammen med et par lyst jeans og et fint smykke så har du et perfekt dagens antrekk! Denne finner dere hos Wow.

Denne er fin med en svart bukse og et fint smykke, denne selger de enda vet jeg og anbefaler dere den! Jeg elsker den. Dere finner den på H&M.

Off, denne er en såå utrolig stor favoritt hos meg! Kunne ikke levd uten den, anbefaler denne dere så sterkt! Finner den hos H&M.

Håper dere fikk noe bra ut av dette innlegget, og viss dere liker det kan jeg godt gjøre det igjen! 


Har du noen ekstra store favoritter for tiden i klesskapet?

Klem Therese..

 

8 kommentarer

Siste innlegg