FAKTA OM MEG

– Når jeg var liten så sa jeg alltid “Jeg skal bli en politidame eller jobbe i dyrehagen når jeg blir stor”.

– Nå har jeg ingen anelse om hva jeg vil bli, men jeg trenger ikke og stresse er en god stund til jeg skal bestemme hva jeg skal bli.

– Sitter ofte på badet og det er elsk, pga varmen som er i gulvet.

– Jeg blir skikkelig stressa viss jeg skal noe en dag, så tenker jeg ofte “SHIT, jeg får jo ikke blogget da”.

– Jeg har regulering, og det hater jeg! Skal bli godt og få den av, men positivt at jeg får noen skikkelige beine tenner.

– Elsker og ta bilder, vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten mitt nydelige kamera!

– Jeg elsker og se på bloggerene på BLISS, en av mine favoritt program. Det er utrolig kjempe kjekt!

– Elsker og tygge tyggis, tygger veldig ofte på tyggis!

– Jeg snakker veldig mye, og av og til kan det gå litt fort haha.

– Jeg sier alltid til Mico “kom da baby” eller “snuppså”, selv om han er ein gutt.

– Bruker en god del på og skrive innlegg til bloggen og tar meg skikkelig tid.

– Viss jeg gjør noe veldig ofte, så blir jeg veldig fort lei av det.

– SJOKOLADE er noe av det BESTE jeg vet, spesielt de nye melkesjokoladene med Ritz kjeks!

( selfie stang er kult, haha )

– Viss det er noe jeg gleder meg veldig mye til, så snakker jeg veldig ofte om det.

– Jeg blir lett sur viss jeg ikke får til en ting eller noe.

– Når jeg ser på serie og de gjør noe dumt så sier jeg alltid “NEIII, hva gjør duu???”

– Hater lekser, det tar så utrolig mye tid av fritiden din å det tar lang tid!  

– Oreo kake er min favoritt kake! mm… Den er elsk.


Håper dere likte innlegget, nå skal jeg ut og handle til bursdagen + sleskapet mitt i morgen! Wow, jeg gleder meg så utrolig mye til jeg blir tretten og skal ha sleskap med verdens beste jeneter. Kommer til og bli en fantastisk dag, med de fantastiske!

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg