HVA DU KAN BLOGGE OM

Hei alle sammen. Jeg har fått noen ønsker om jeg blogge litt om blogging. Derfor har jeg tenkt og fortelle dere om noen ting dere kan blogge om, jeg har en del ganger jeg får skrivesperre og det er helt forferdelig! Da kan jeg sitte opp til flere minutter og ikke komme på noe som helst. 

DAGENS ANTREKK – Dette slår aldri feil selv om du er moteblogger, matblogger, kjendisblogger eller hva som helst! Alle blogger kan ha dagens outfit.

VIDEOBLOGG – Når du lager videoblogg så kan du snakke om hva som helst. Det er jo super gøy å se på dette også syns vertfall jeg.

BLOGGER DU LESER – Du kan blogge hvilke blogger du leser, mange liker jo å lese blogger og da kan du gjerne dele om hvilke du leser.

NEW IN – Viss du har vert og shoppet eller noe sånt, så er det jo super kjekt for leserne dine å oppdatere hva du har kjøpt.

5 FAVORITTER I SKAPET – Dette innlegget har jeg hatt selv, og det fikk jeg veldig mange gode tilbakemeldinger fra.


TIPS – Tips på bloggen slår aldri feil hos noen, tips er utrolig kjekt og få. Kanskje du inspirerer noen?

DAGEN DIN I BILDER – Dette har jeg planlagt selv og gjøre, det virker utrolig kjekt. Tipper 50’% av leserne bare ser på bildene.

  Q&A – det er alltid kjekt når noen starter en spørsmålsrunde og leserne blir i tillegg bedre kjent med deg som blogger.

  OPPSKRIFTER – oppskrifter er utrolig kjekt og få, kanskje noen av leserne dine lager de? 

WANTES – Viss du ønsker deg noe så er det jo veldig kjekt for leseren at du oppdaterer de om det.

♥  INSPO – Kanskje du kan legge ut noe inspirasjon på bloggen din fra We heart it eller trumblr bilder.

♥  DAGENS MAKEUP LOOK – Kanskje du kan oppdatere leserne dine om din makeup look for denne dagen?


Håper dere likte dette innlegget.

Klem Therese.

5 kommentarer

Siste innlegg