TODAYS OUTIFT

 Skinnjakke: Bikbok

Smykke: Ebay – Sko: Converse

Bukse: Sheinside -Topp: Shana 

Heii alle sammen ♥ I dag slenger jeg ut et lite outfit innlegg, dette er min favoritt outfit for tiden! Dette er jo den buksa jeg fikk sponset av Shesiside, å jeg har elsket den siden da. Frida har vert i Spania for ikke så lenge siden å da fikk jeg en gave fra henne, siden vi kjøper alltid noe til hverandre når vi reiser. Denne gangen fikk jeg denne super lekre toppen, som jeg digger allerede! Fikk også noe snop. Senere i dag skal jeg på date sammen med Marius, og for dere som ikke vet hvem han er enda så er det kjæresten min så jeg har nevnt et par ganger allerede ♥ Gleder meg masse, blir en fin kveld sammen med han.

Ha en fin Lørdags kveld alle sammen!

Klem Therese.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg