PAKKING – LEIRSKOLE

Hei alle sammen ♥ Nå holder jeg på å pakker til leirskole, som er i morgen derfor kommer det ikke så veldig oppdaterte innlegg i morgen med det kommer et (15.00). Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig mye til leirskolen, fordi da får jeg blitt kjent med den nye klassen til ungdomskolen. Jeg er veldig spendt på den nye klassen selv om jeg kjenner en del derfra allerede. Vi skal være der fra i morgen til Tirsdag, så jeg blir bare borte en dag. Derfor kommer jeg tilbake på Tirsdag med vanlig oppdateringer, i morgen kommer svarene fra Milena/Ida/Madelen siden  de svarte jo på noen spørsmål om meg å de kommer her i morgen!

Det er bare til å glede seg til det, veldig mange spørsmål dere får svar på der. Nå holder jeg på å bli ferdig med pakkinga, senere skal jeg rydde rommet mitt og gå gjennom litt ting for å være ærlig så suger jeg på å holde rommet mitt ryddig.. Skal bli godt å bli ferdig, men det må jo gjøres.

I dag valgte jeg å dele litt inspo til dere fra We heart it ♥


Ha en fin Søndag videre folkens!

Klem Therese.

7 kommentarer

Siste innlegg