STRANDA / SKUMPARTY

 Heii alle sammen ♥ I dag har det rett og slett bare vert nydelig vær ute, så i dag gikk jeg og Ida ned på stranda å tok vårt første bad i år. Det var utrolig kaldt! Men det var jo kjekt da, alltid morsomt å bade. Vi gikk på butikken å kjøpte oss chips, jordbær og litt snacks som vi kunne kose oss med. Vi var der en god stund å badet, solet oss å hørte på musikk. Senere i kveld skal jeg på skumparty, det tror jeg blir kjekt. Jeg skal være med noen venner av meg, som jeg gleder meg til å være med.

Dette er vårt første skumparty for vi som går i 7.klasse nå siden det er 13års aldersgrense viss jeg husker rett. For dere som lurer på hva det er, så er det et telt som er fullt av skum så har de en DJ som spiller høy og bra musikk så danser vi i skummet osv.

Her får dere se litt bilder av når jeg og Ida var på stranden i dag.

Når tok du ditt første bad i år?

Klem Therese ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg