VG LISTA 2K15

Hei alle sammen. Jeg beklager veldig mye for at det ikke ble noe blogging i går, men de var på grunn av at jeg hadde først kjørt i 6-7 timer med bil. Der etter gikk jeg rett ned til rådhusplassen for å møtte Tuva, jeg hadde planer om å poste en video men fikk ikke tid dessverre. Men vertfall jeg hadde en helt fantastisk dag i går det er ikke noe å legge skjul på! Jeg møtte en del av artistene, men ikke alle og vi fikk dessverre ikke backstage likevel. Men jeg møtte fleste parten uansett. Det enste som var litt dumt at jeg ikke fikk tatt bilde med The Main Level fikk bare snakket men det var fordi de ikke hadde tid, men jeg ser de om ikke så lenge da!! Det var utrolig kjekt å se å snakke litt med de i virkeligheten da!

Jeg kjørte på fredags kvelden ( klokken tre om natta ) og vi kom ned til Oslo, elleve om morgningen. Jeg sov meste parten av tiden, men det var en lang bil tur for det om. Det var veldig mye musikk den bilturen også hehe. Når vi endelig hadde komet ned til Oslo, så gikk jeg ned for å møte Tuva på rådhusplassen! Gjett om det var godt å se hun eller. Jeg har blitt kjent med Tuva over nettet og begge er utrolig store fans av The Main level, å viss jeg husker rett så startet det med de at vi ble kjent. Jeg har skypet så utrolig masse med Tuva før vi møttes og vi bur utrolig langt vekke fra hverandre, så det var utrolig godt å møte hun i virkeligheten. Tuva var en fantastisk jente, som jeg gleder meg til å bli mer kjent med. Jeg håper vi møtets snart igjen.

Jeg og Tuva gikk ned til resten av venninne hennes og fortsatte å stilte oss i kø, men vi fikk ned til Oiid sin stand for å prøve og vinne golden circle, gjett om vi gjorde det! Joda vi klarte å vinne golden circle, vi vant den konkurransen der du måtte ta et kreativt bilde med Oiid sin Logo. Jeg og Tuva ble utrolig glade, for at vi vant golden circle siden da kunne vi se The Fooo / The Main Level / Marcus og Martinus og resten av gjengen nærmere. 

Vi stod en god stund i kø, men det var verdt det alt sammen. Etter en liten stund så fikk vi vite at storesøsteren min og venninnen hennes vant også golden circle, så da kom de til oss i køen. Vi slapp inn i golden circle i sirka 16.00, å da måtte vi vente i tre timer før konserten startet! Det ble skikkelig god stemning når konserten startet! Alle artistene var helt fantastisk, de jeg er spesiell stor fan av ble jeg utrolig glad for å høre og det er selvfølgelig The Main Level / The Fooo conspiracy / Marcus og Martinus. Jeg må bare si at alle artistene rocket scenen når de stod der oppe! Det var så utrolig bra liv der oppe og i publikum! 

Her ser dere noen av artistene/kjente folk jeg møtte:


Her møtte jeg to av i The Fooo cinspiracy! Oscar Olly Molander og Osvar Enestad. ( ikke de beste bildene )

Han ene som er med og synger ” Bare min ” og ” langt igjen å gå “.

Jeg møtte også den fantastiske Kwabs som synger ” Walk “, han er helt utrolig awesome!

Jeg og Tuva tok også bilde med sangeren til Kwabs, hun har så utrolig fin herregud!

Dette er Tina Mondelia fra youtube, HER finner dere kanelen hennes! Hun er helt fantastisk 🙂

Det er vel ikke bare jeg som følte med på Paredise Hotel i år? I går på VG lista så møtte jeg Audun, han var en av de jeg heiet på.

Jeg møtte også andre artister/kjente folk, men alle hadde dessverre ikke tid til bilde 🙂

Jeg hadde en fantastisk dag i Oslo på VG lista. 

Klem Therese.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg