GILRSNIGHT

Hei alle mine fantastiske!! I dag har jeg fått overnattings besøk av min kjære venninne Julie, jeg ser hun veldig sjeldent så det var utrolig godt å se hun i dag. Det første jeg gjorde når hun kom inn døren var å gi hun en goood klem! Jeg har savnet Julie kjempe masse, før så var hun naboen min det er derfor vi er så gode venner men en dag måtte hun flytte og nå er vi ikke like mye sammen som før. Jeg kjenner at jeg savner når vi var små, da vi kunne bare springe opp og ned til hverandre!

I dag så har jeg planlagt en skikkelig jente kveld for oss, både der vi ser film og koser oss og kanskje tar oss et lite hjemme spa vi får se hva vi rekker egentlig. Jeg skal vertfall lage en perfekt kveld for meg og Julie, siden på fredag så reiser Julie og jeg reiser om litt mer en to uker så da får vi ikke sitt hverandre på en god stund. Men det som er litt godt å vite er at vi begynner på samme ungdom skole da, det skal bli kjekt!

Akkurat nå så koser jeg og Julie oss med popkorn, frukt, sjokolade og brus og hører på musikk! Senere skal vi sette på en film, jeg tror dette blir en fin kveld.

Ha en kjempe fin Tirsdag alle sammen!

Klem Therese!

11 kommentarer

Siste innlegg