Summer feeling

Heisann folkens!

Jeg beklager for at jeg ikke kom med noe “skikkelig” blogginnlegg i går, men jeg følte jeg trengte den dagen på å slappe av i går. Jeg var sammen med Ida i går som dere kanskje skjønte viss dere følger meg på Instagram (@Theresesorenes). Jeg bare orket ikke å blogge i går, siden det var et helt utrolig vær ute! Derfor ville jeg bruker dagen til noe annet, Jeg koset meg vertfall utrolig mye! Det var derfor det ikke kom noe video i går, men det kommer en kanskje i morgen.

I dag skal jeg nyte dagen, det er fortsatt utrolig fint vær her men det er bare at det er litt vind men det er fortsatt varmt. Jeg har endelig fått sommerfølelsen som jeg har ventet på hehe. Det er bare å nyte dagene så lenge vi har fint vær, det er ikke ofte det er så bra vær her jeg bur. Jeg har nettopp tatt meg en god dusj, nå skal jeg skjære opp vannmelon å gå på terrassen å se på serie og egentlig bare slappe av og nyte dagen! Håper dere får en fantastisk dag, elsker dere!

8 kommentarer

Siste innlegg