Summer outfit

Topp: Bikbok

Skjørt: Guess / USA

Smykket: glitter

Sko: Fancy / Sparkjøp

// Milena som har lagd rastafletter

Heia. Tusentakk for et supert liveshow! Det var utrolig kjekt å få snakke med dere på en litt andelleders måte, det var mange aktive som stilte spørsmål. Vi ringte til og med noen av dere, og det var kjempe kjekt å snakke med dere. Men vertfall i går var jeg i selskap hos Elisabeth hun som også overnattet hos meg til i dag, Milena overnattet også og det ble en laaang natt må jeg si. Vi gjorde masse kjekt, Vi hadde jo vert i selskap før så når vi kom hjem koset vi bare oss å slappet av. I selskapet padlet vi kano, badet, grillet og mye mer. Viss dere vil ha flere liveshow så skrik ut! Senere i dag så skal jeg overnatte hos Madelen, så kommer sikkert noen bilder derfra i morgen. Gleder meg til å se hun igjen, lenge siden nå føler jeg hehe.

Ha en strålende Lørdag alle sammen!

14 kommentarer

Siste innlegg