Yesterdays outfit

Heisann folkens.

Nå må jeg innrømme at det er på tide med et outfit innlegg, det er en god stund siden sist må jeg si. I går kveld var vi ute å spiste på et steak house, og det var utrolig god mat! Jeg lurte meg litt tid til å ta litt outfit bilder til dere, siden jeg har savnet litt å ta sånne bilder til bloggen, så det var på tide syns jeg er nå tross alt to uker siden sist gang. Dette er en helt ny outfit også, så håper dere liker den. Jeg kommer med en innkjøps video når jeg kommer hjem i fra England. I dag er siste dagen siden i morgen reiser vi hjem igjen til kjære Norge, kjenner det skal bli godt og komme hjem i hjem også da. Håper dere får en super duper fin dag ♥ Klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg