Basic outfit

Hallo ♥

I dag har jeg egentlig bare tatt dagen med ro, siden var veldig trøtt i går og i dag. Jeg har egentlig sitt på pretty little liares i hele dag, så utrolig spennende her jeg har kommet til nå! Jeg har også forhånd publisert en del innlegg til dere som nå er klar, som dere får lese i løpet av uka. Jeg har også planlagt en del videoer til frem over, det er bare til å glede seg! Jeg har en del videoer på lur nå 🙂 Jeg gleder meg masse til å spille de inn. Jeg har egentlig ikke gjort så mye mer en dette, så håper jeg dere får en super uke videre! 

5 kommentarer
    1. Hei Therese! Et lite tips til deg: En del av det å være en god blogger ligger mye i rettskriving! Det ser jeg du har ganske mye av. Hvis du bare hadde lagt litt mer arbeid i hva du skriver hadde det blitt mindre feil! Du har veldig mange “basic” skrivefeil som du ikke burde ha for å si det sånn!:-)
      Hilsen fra Monica 20 år.

    2. Monica: Alle har skrivefeil.. Det er helt greit at du sier din mening, men egentlig trenger ikke du å henge deg opp i noen små feil..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg