Skole start snart? og ny video!

Heisann.

Jeg vet det er ganske mange som begynner på skolen i morgen, så derfor kommer det en back to school haul i morgen, som visst mange gleder seg til. Jeg er ganske nok fornøyd med denne videoen, spesielt introen så legg merke til den i morgen! Jeg har funnet mange tøffe måter å redigere på nå, jeg gleder meg egentlig bare mer og mer til å vise dere videoene mine til dere.

Jeg begynner ikke på skolen før på torsdag, så jeg kan forsatt ta det med ro. Men jeg skal legge meg tidlig hele denne uken, også stå opp tidlig siden det er skole rett rundt hjørnet! Jeg gru/gleder meg til skolen som jeg har sagt før, skal vi så utrolig kjekt å se venner igjen og bli bedre kjent med de jeg kom i klasse med.

Jo, også kommer det også en back to school diy på torsdag! Jeg gleder meg utrolig mye til å vise dere den også, bare å vente i spenning. Jeg er også litt lei meg for at back to school videoene kommer denne uka vi begynner på skolen, men jeg har ikke fått kjøpt inn ting før i denne helgen her. Det er derfor de kommer til sent. Men jaja.

Her ser dere se litt screenshouts av videoen min ♥:  

Gleder du deg til videoen som kommer i morgen?

Klem Therese ♥

4 kommentarer
    1. ja gleder meg masse og jeg skal handle skolesaker imorgen og jeg begynner på onsdagen så jeg har litt tid til å slappe av og sånt + ønsker deg en super fin søndag videre og hvis du vil så hadde det vært veldig gøy om du ville sjekke bloggen min og hvis du ikke vil men hadde vært gøy og liker utrolig godt bloggen din:)

    2. cupcake12345: Åh, så kjekt å høre at du gleder deg til videoen! Kanskje du får litt inspirasjon til hva du kan kjøpe også da, sidne du skal kjøpe ting i morgen 🙂 Ønsker deg også en fin søndag, skal ta meg en titt innom bloggen din også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg