VLOG 29.09.25 – video

Heisann igjen folkens!

Da var det på tide med en ny video nok en gang, er det bare jeg som syns det var veldig greit og ha video hver tirsdag og lørdag? Denne gangen ble det en vlog fra når jeg var på Marcus og Martinus konsert sammen med Frida, jeg håper den faller i smak hos dere. Jeg så når jeg hadde lasta den opp på youtube, at lyden når jeg snakket ble litt feil så beklager for det! Jeg håper hvertfall resten faller i smak. Gjerne abonner på kanalen min HER, og legg igjen en tommel opp på videoene mine.

Husk å sette på best mulig kvalitet på videoen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg