Nytt fra Romwe

/ sponset

Heisann igjen folkens!

I går kveld fikk jeg enda en ny pakke fra romwe. Jeg hadde overhode ikke forventet å få pakken så fort. Det tok jo bare en lite uke. Jeg ble utrolig glad for alt jeg fikk fra de denne gangen også. Jeg fikk to topper og en cardigan. Jeg likte ikke den ene toppen så fult så mye, siden den var ikke helt “meg”. Men bortsett fra det så elsker jeg de to andre. Men andre ord er jeg veldig fornøyd. Jeg har kanskje sagt dette før, men viss du vurderer å bestille noe fra Romwe og lurer på om det er trygt å bestille, så JA! Det er 110% trygt å bestille fra denne nettsiden. De har utrolig mange fine klessplagg, så viss du enda ikke har sjekket romwe ut så anbefaler jeg deg.


HER finner dere denne super søte toppen! Denne forelsket jeg meg helt i, og jeg brukte den på skolen i dag! Den er så utrolig behagelig å ha på. Denne kan jeg anbefale til hver og en av dere å sjekke ut. Den er en stor favoritt hos meg!

wii, jeg er så fornøyd med denne også! Den er så utroooooolig behagelig å ha på, nå blir det jo kaldere ute også så da er den perfekt og ha på seg. Fargen er også så utrolig nydelig, og passer så bra til vinteren! HER finner dere den.

HER finner dere denne toppen. Jeg er ikke så utrolig fornøyd med denne siden den er ikke helt meg. Men kanskje jeg kommer til å bruke den, vi får egentlig bare se. Kanskje dere pustelig ser den i et outfit innlegg! Den var utrolig behagelig og ha på, men jeg litke ikke selve toppen på meg. Men kanskje den er noe for deg?

Håper du likte innlegget! Ha en fin fredag alle sammen.

Klem Therese.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg