UKENS SPØRSMÅL #2

UKENS SPØRSMÅL KOMMER HVER SØNDAG FREM OVER NÅ

Har du noen dyr?

Ja, det har jeg og den heter Mico. Mico er en pomeranian, og fyller 2år i desember.

Har du sett youtuben til Miriam og Nina før?

JAA! Jeg ser ofte på videoene deres, det jeg elsker mest over alt på jord er å se på youtube videoer.

Hvor lang tid bruker du på morgenen?

Det kommer egentlig helt an på, viss jeg skal se ekstra pen ut bruker jeg kanskje 30 min. Men til vanlig bruker jeg 15-20 min.

Har du kjæreste? Og hva heter han på instagram?

Ja, det har jeg. Han heter @Sindrekristiansen_

Er Sindre en god kjæreste?

hehe, ja. Det vil jeg nå si. 

Syns du det er flaut å ha en blogg?

Absolutt ikke! Jeg hadde ikke hatt bloggen min i det hele tatt.

Hvorfor er du så selvsikker?

Hehe, vet ikke. Jeg har bare blitt det opp gjennom årene. Jeg tror på meg selv rett og slett, og vet hva jeg vil.

Hva er det beste med Sindre?

 Egentlig alt. Men viss jeg skal plukke ut en ting er det vel at jeg kan stole på han uansett hva, og jeg kan være meg selv 110% rundt han.

Hva ønsker du å bli når du blir stor?

Jeg vil bli frisør, og en makeup artist. Siden det er det jeg interesserer meg innen for.

Når begynte du med youtube?

Hm.. Skal jeg være ærlig så husker jeg ikke helt 😮

Hvilket kamera bruker du?

Jeg bruker canon eos 1200D.

Har du reiset mange steder?

Hm… Jeg har vel reist en del, men ikke sånn 1000 steder. Men jeg har vært litt rundt om. 

Hva syns foreldrene dine om du legger ut bilder av deg selv?

De syns det er greit, de sier jo ikke noe i mot det. 

Din favoritt brus all the time?

PINK PANTER ER BEST.

Husk, og meld dere på giveawayen min HER.

7 kommentarer
    1. Hei, kan du anbefale noen butikker i London? Det hadde vert greit å vite… Har abercombie, primark, claires, topshop, Victorias secret, og M&M’s også Gap da! Foresten så er eg Your biggest fan if you know…. Eg er så stor fan at eg heller på å bli som deg ! Før var eg caps jente også nå…. Eg har blitt mer selvsikker etter og ha sett på bloggen din hver dag. Så takk for at du er den du er og hjelper meg. 😎 før synest alle eg var teit👎. Så eg synest det var bra at eg begynte og lese Theresesorenes.blogg.no❤️ Du er best

    2. Eg er den største fanen din. Heller på og bli som deg. Før blei eg mobba og alle synest eg var rar. Men så gikk eg på bloggen din og vips så ville eg vere som den fantastiske personen eg såg. Det var deg. Du er ein flott person og alderig vêr usikker på deg selv! Du er best Therese. Vill vere som deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg