NEW IN FROM SHEIN

sponset

HER finner dere verdens fineste collage genser / HER finner dere jakken

Heihei alle sammen! For to tre dager siden fikk jeg to nye plass fra Shein, og jeg ble fornøyd med den ene tingen og den “skinnjakka” ble jeg ikke fornøyd med. Men den vin røde genseren var elsk! Det som stod på den var også kanskje fin quote om jeg kan si det. Jeg elsker også vin rød så passet meg perfekt. Det er sånn hver gang jeg ser noe vid rød så sier jeg alltid “omg omg, Therese dør vin rød i sikte” så der finner dere meg. Det som var med jakken er at du kjenner med en gang at skinnet er fake, og den har ikke noe bra kvalitet. Jeg ble veldig skuffet, men designet på den var utrolig fint! Det var bare kvaliteten som plaget. Men den vin røde genseren! folkens noe verdt å ønske seg til jul hehe. Men jeg kan fortsatt anbefale dere ting fra Shein, de fleste plaggene der fra er helt utrolige og billige! Dere får mange gode kjøp der.

blogges

 

9 kommentarer

Siste innlegg