HVA SKAL JEG SKRIVE OM..

Heisann! Det nærmer seg jo faktisk et nytt år herregud! Det er jo jul neste uke allerede! Herregud tiden går utrolig fort, og jeg gleder meg så utrolig mye til jul og ikke minst nyttår. Jeg lurer veldig på hva egentlig dere ønsker at jeg skal blogge om videre og i 2016? Jeg hadde settet stor pris på om du som leser dette innlegget kan bruke noen sekunder på å legge igjen en kommentar om hva du ønsker jeg skal blogge om. Det hadde vært så gøy!

Jeg skal prøve å få blogget om det meste dere kommer med, men jeg kan ikke love å få gjort alt! Men jeg skal få prøvet å få blogget om det meste. Tusen takk forresten for all den fine responsen jeg får fra dere den siste tiden! Dere gir meg så mye motivasjon til å blogge mye mer videre. Dere er herlige ♥

Hva ønsker du at jeg skal blogge om i slutten av 2015 og i 2016! Skriv mye i kommentarfeltet under.

blogges

46 kommentarer

Siste innlegg