EMOJI POWER

Samarbeid

I starten av helga så mottok jeg noe fra Girlcode.no og det var en emoji genser som egentlig bare var super søt! Jeg digget den, og siden deres har utrolig mye søtt og tøft! Jeg syns klærne til Girlcode er spesielle og perfekte klær til jenter som ønsker å skille seg ut! De er helt spesielle, og jeg har aldri sett slike klær sånn som de har noen andre steder. Jeg syns siden deres er unik, og det er egentlig alt du finner på denne siden! 

Jeg ble utrolig fornøyd med denne genseren, og den var skikkelig “jentene” sånn som jeg liker det! Den var utrolig god i stoffet også, behagelig var den på også. Dere finner den HER, og den er i one size. Jeg syns størrelsen var også ganske ok, ikke for stor og ikke for liten.

Det som jeg er også er utrolig fornøyd med når det kommer til Girlcode er det er utrolig obs på dette med dyrevern, miljø og medmennesker og det bryr jeg meg om. Det er jo utrolig bra! At siden viser det ser jeg utrolig positivt på.

Hva syns dere? Har du noe fra Girlcode?

blogges

11 kommentarer

Siste innlegg