UKENS SPØRSMÅL #13

Hva er det rareste du har opplevd hos frisøren?

Hm.. Har egentlig ikke opplevd noe rart hos frisøren. Det er alltid gøy der!

Beskriv deg med 3 emojis.

Har du kjæreste?

Nei, jeg har ikke noe kjæreste.

Hvis du kunne velge navn selv, hva hadde det vært?

Da ville jeg hetet Sarah Michelle eller Isabella. 

Hvem heier du på i paradise hotel? 

GO CARL AKSEL!! 

Første ting du legger merke til ved motsatte kjønn?

Det første jeg legger merke til med alle er håret. Jeg vet ikke hvorfor men jeg legger veldig fort merke til håret til andre.

Hva er det beste med fansene? Stoor fan!!

At dere alltid er der for meg uansett! Støtter meg alltid, og gir meg mye motivasjon!

Hvilket ord hadde du beskrevet deg selv med?

Ærlig.

Hvem er forbildet ditt?

Celine Karine og Agnes Lovise.

Kor mange Selfie tar du i løpet av 1 dag?

altfor mye haha! 

Favoritt norske youtuber? Må si en.

Akkurat nå så er det Hanna Martine.

Hvilken rase er hunden din, sykt søt.

Mico er en Pomeranian.

Hvorfor bruker du sminke?

Jeg bruker det fordi jeg syns først av alt at det er fint, og fordi jeg syns det er super gøy å holde på med! Jeg gleder meg alltid til å våkne for å sminke meg for skolen eller til noe jeg skal. Det er alltid gøy å eksperimentere med sminken.

Hva bruker du på bryna?

Anastasia dipbrow (chocolate, eller Taupe spørs)

Hvor skal du til sommeren?? 

Jeg skal til Mallorca, yeyyy!

Likte du barneskolen eller ungdomsskolen best?

Ungdomsskolen bortsett fra at det er så sinnsykt mye prøver, og ting som skjer hele tiden. Aldri pause.

Hva lurer du på til neste ukens spørsmål? Bare til å sleppe seg løs i kommentarfeltet!

blogges

15 kommentarer

Siste innlegg